Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Potenciál zavádění nových technologií do vybraného obchodu
OCHSNER, Dominik
Hlavním cílem práce je nalézt odpovídající nové technologie pro zavedení do vybrané maloobchodní jednotky, zhodnotit efekt jejich implementace a vypracovat doporučení pro jejich případné zavedení. Práce se zabývá názory zákazníků na téma moderních technologií v obchodě a popisuje problematiku zavedení vybraných technologií do konkrétní prodejny vybraného obchodníka.
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Strategická analýza vybrané společnosti
Vajnerová, Monika ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu maloobchodního řetězce BILLA, spol. s.r.o. a základě jejích výstupů formulovat strategická doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány typické nástroje, metody a postupy, které zkoumají vlivy vnějšího prostředí a vnitřní zdroje podniku. V praktické části je nejprve vypracována analýza PESTLE, která se zaměřuje na nejvýznamnější vlivy z hlediska politických, ekonomických, sociálních, technologických, legislativních a environmentálních faktorů. Dále je provedena podrobná analýza odvětví, do něhož vybraná společnost patří, analýza stávající konkurence a situace na trhu. Poté následuje vypracování analýzy vnitřních zdrojů podniku, do nichž spadá především zhodnocení finanční situace podniku, marketingové strategie a produktového portfolia privátních značek společnosti. Na závěr jsou všechny poznatky dílčích analýz přehledně shrnuty do SWOT analýzy a byla formulována strategická doporučení pro společnost.
Moderní technologie v retailingu
Macháčová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nové trendy a vývoj moderních technologií v retailingu a dále pak konkrétně vymezit moderní technologie, které se nejčastěji využívají v České republice a v zahraničí. Práce je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obchodu a představení maloobchodního odvětví. Druhá kapitola se týká konkrétních retailingových technologií používaných jak na českém trhu, tak i ve světě. Závěrečná třetí kapitola se věnuje spotřebitelům a je v ní obsažen také vlastní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření
Marketing nákupního centra
POLÁKOVÁ, Lucie
Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků realizovaných šetření lépe zacílit a přizpůsobit stávající marketingovou komunikaci centra. Z tohoto důvodu je tato diplomová práce zaměřená zejména na zjišťování a analýzu bližších informací o chování, vnímání a preferencích návštěvníků určených nákupních center, především pak nákupního centra Galerie a rovněž na vymezení jeho současného positioningu ve vztahu k určeným konkurentům.
Maloobchodní společnosti v České republice a jejich logistika
Nováková, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá současnou situací na maloobchodním trhu v České republice. Rozebírá nejdůležitější trendy v mezinárodní distribuční politice, které významným způsobem ovlivňují situaci na českém maloobchodním trhu. V další části je popsán vývoj nejúspěšnějších maloobchodních řetězců v posledních letech. Nakonec formou tří případových studií čtenáři umožňuji nahlédnout do praxe. Vysvětluji, jak fungují v současnosti distribuční řetězce, jaké jsou logistické strategie, jak fungují distribuční centra a jaká je obchodní strategie jednoho z nejvýznamnějších řetězců v České republice.
Vegetariánství jako spotřebitelský trend
Dvořáková, Anna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza vegetariánství, jakožto spotřebitelského trendu, včetně prognózy dalšího potenciálu tohoto trendu pro oblast retailingu v České republice. Práce se zabývá vlivem různých aspektů vegetariánství na trh v České republice. V práci je nejdříve charakterizováno vegetariánství jako takové. Následně je popsána strana nabídky vegetariánských produktů na českém trhu, značení vegetariánských potravin a jejich dostupnost. Poté se práce zabývá spotřebitelem, jeho nákupním rozhodovacím procesem ve vztahu k vegetariánským výrobkům a marketingovými strategiemi, které se v souvislosti s vegetariánskými výrobky používají. Práce je doplněná dotazníkovým šetřením a závěrečnou SWOT analýzou. V práci byl identifikován tržní potenciál vegetariánských výrobků s jedním konkrétním druhem positioningu.
Retailing v USA (se zaměřením na potraviny)
Gajdošová, Radka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o maloobchodním prostředí v USA se zaměřením na potraviny. Práce je rozdělena do 9 kapitol. První z nich poskytuje teoretický úvod do maloobchodního prostředí, definuje základní pojmy a uvádí rozdělení maloobchodu. Další kapitola pojednává o formátech vyskytujících se na retailingovém trhu USA. Třetí kapitola teorie maloobchodu vhodně doplňuje o oblast logistiky v retailingu. Dále následuje obecná kapitola, zabývající se Spojenými státy americkými, která uvádí makroekonomické údaje a sociokulturní charakteristiky. Pátá kapitola je stěžejní částí celé práce, jelikož představuje samotný potravinový retailing v USA. Po ní následují trendy v maloobchodu a práce je doplněna poměrně rozsáhlým srovnáním potravinového maloobchodního trhu USA a Evropy.
Boj proti diabetu v retailingu
Rulfová, Zdeňka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sklář, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na retailing, který by svou nabídkou mohl přispět ke snížení výskytu onemocnění diabetes mellitus 2. typu. V dnešní době se stává diabetes mellitus závažným zdravotně sociálním problémem. Některé zdroje hovoří o epidemii dvacátého prvního století. Práce navrhuje marketingový mix na prodej tří komodit správné stravy ve vybrané prodejně COOP Dvůr Králové n. L., družstvo. Jako podklad pro marketingový mix sloužila vypracovaná SWOT analýza a srovnání nabídky správné stravy s nedalekou konkurencí.
Inovace v obchodě
MARTÍŠEK, Petr
Diplomová práce "Inovace v obchodě" analyzuje vývoj a používání moderních inovačních technologií v obchodní sféře u nás i ve světě. Mapuje jejich formy i rozsah používání ve vybraných obchodních jednotkách, především se zaměřením na moderní platební nástroje a samoobslužné pokladny, dále i z pohledu jejich rozvoje a využívání v brzké budoucnosti. V práci je samostatně řešeno využívání moderních platebních nástrojů a samoobslužných pokladen v závislosti na věku zákazníka a formy placení (hotovostní, bezhotovostní) z pohledu rozdílu "venkovského" a městského obyvatelstva. V práci byla dále navržena implementace dvou rodících se moderních technologií self scanning a technologie iBeacon v supermarketu Terno České Budějovice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.